Lördag.

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer jag har fått. Tyvärr har bloggen fått lida då jag inte mått så bra. Nu har jag i alla fall sovit bort det värsta, har fortfarande en jobbig hosta men det är allt. Så ja, idag mår jag bättre och ska försöka uppdatera bloggen mera.

Igår eftermiddag åkte karln och Alvar till Johan med familj, de blir kvar där tills i morgon. Izabella var jättesnäll hela kvällen igår och tog hand om sin mamma :-) Vi låg i soffan en stund och myste till barnprogrammen och sen somnade hon gott.

Det är väldigt trist väder ute, regn och rusk så vi håller oss hemma idag. Blir en sväng till affären bara, men inte mer än så. Blir att pyssla med något och sen får vi se vad vi hittar på.

Hoppas ni får en bra lördag!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0