No life..

Först och främst, ni är väldigt dåliga på att lämna kommentarer! Hmpf.. ;-)

Hemma igen efter en dag på praktiken. Jobbar dag i morgon med, men sen är jag ledig på torsdag. Ska bli väldigt skönt. Inte så kul att gå upp klockan 5 på morgonen. I morse blev dessutom spårvagnarna strömlösa så fick stå och vänta i en timma innan jag kom iväg igen. Tur att man kunde gå in och värma sig nere vid resecentrum, annars hade jag nog frusit ihjäl!

Skönt att vara hemma igen faktiskt. Ska om en stund börja med middagen och sen umgås lite med familjen innan det är dags att sova igen. Usch.. no life liksom! Aja, snart är det över. Alltså, jag skulle självklart jobba på ett äldreboende om jag inte fick något annat jobb, så illa är det inte. Det är bara jag som är trött på precis allt och är väldigt negativ, fast jag borde vara positiv.

Nej, nu har jag inte tid med datorn längre. Hoppas ni haft en bra dag :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Anna Levinsson

Jag brukar läsa dina blogg ganska ofta och är dålig på att kommentera...ska bli bättre..:-D Förstår om du tycker det är jobbigt att gå upp på morgonen och jobba på äldreboende...inget som jag skulle vilja göra heller. Vad är det du pluggar till och vad vill du jobba med i framtiden??

2010-11-30 @ 16:56:02
URL: http://galenanna.bilddagboken.se
Postat av: Emma-Lou

Japp, det var kul på matlagningsskolan . och lärorikt. Har precis grejat med vilka bilder som ska upp. Nu återstår dock all text ;-)



Jag lämnar allt kommentarer och kikar in! Men jag håller med, tycker också att många är dåliga på att kommentera - inte du dock!



Vad jobbigt att gå upp så pass tidigt om morgonen, men det är nog värt det i slutändan!



Ang. kommunaltrafiken, noterade du nog min resa igår, hehe.

2010-11-30 @ 20:33:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Jaså, när man e hos dig kan man ju skriva en rad

Tråkigt med strul, tur de var möjlighet att gå in o värma dig

kam

2010-11-30 @ 21:38:33
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Hoppas du sovit gott

Idag ska jag sitta modell

kram

2010-12-01 @ 07:25:32
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0