Shit

The naked truth.

 

När ni läser detta inlägg så är jag på praktiken. Men nu när jag skriver det är klockan bara 10. Känner mig aningens stressad. Börjar praktiken 13 och barnen ska lämnas på dagis 12. Innan dess måste jag hinna duscha och fixa ordning mig samt göra lunch till mig och barnen. Hujeda mig hur ska jag hinna? Borde kanske inte sitta här och låta tiden rinna iväg, men jag har noll lust att göra någonting, speciellt inte att gå till praktiken. Personalen och de boende är jättetrevliga, inget fel på dom...men...det är ju inget jag vill jobba med och trivs inte med själva arbetet. Två veckor kvar, det borde jag väl kunna stå ut med. Slutar 21.30 idag så är väl inte hemma förrän efter 22. Se nu till att kommentera en massa så jag blir lite glad när jag kommer hem ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Lovisa

Vet att du bor i norrköping. Var har du praktik någonstans? Jobbar själv i vården!

2010-11-29 @ 19:27:30
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej! :)

Vill önska dig en bra tisdag :) Kram

2010-11-30 @ 07:15:58
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

vad tråkigt att känna så när det är 2 veckor kvar! men tiden går fort och sen behöver du inte jobba inom den kategorin mer! skönt ändå att du gillar personalen, det är ju ännu värre anars!

2010-11-30 @ 11:29:33
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: tessan

tyckte lika dant, vill inte heller jobba på boende, men tyvärr måste man ju ha praktik där.

Alltså får jag ett jobb på ett boende så tar ja ju det i väntan på annat

2010-11-30 @ 11:57:49
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0