Shopping och annat tjafs.

Idag blev vi ägare till Kniect + spel. Karln kunde inte låta bli ;-) Så efter middagen lär han och barnen roa sig med det.

 

Barnen fick nya vantar också, då deras alltid lyckas försvinna på dagis. Jag blir snart tokigt på det. Bara den här veckan har det försvunnit två par av Alvar och en av Izabellas vantar på dagis.

 

Shoppade även lite småsaker till deras julkalender så dom ska jag slå in sen och sätta dit. Har lite kvar att fixa till den men det är ju några dagar kvar så det borde jag väl hinna. Hämtade ut min ring också som jag behövde ändra storlek i och så köpte jag en liten julklapp till Dante också. På lördag ska vi ta stora julklapps-shoppingen då Alvar kommer vara med min mamma under dagen, Izabella skulle ha varit med min pappa då, men nu var han tvungen att jobba så vi får väl se hur vi gör då.

 

Izabella har även fått en inbjudan till kalas så vi ska fixa en present också. En massa shopping med andra ord. Men ja, ska bli skönt att vara klar i god tid med allt och slippa stressa i sista minuten som halva Sveriges befolkning verkar göra ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

På förskolan där Z gick förut, försvann det jämt vantar, OVERALLER etc. men på det nya stället har endast ett par vantar försvunnit. Bättre koll helt enkelt! Menar, jag märker varenda vante, mockasin m.m.



Skönt att du mår lite bättre idag. Det kanske är lite mörkerdepp inblandat med tanke på att du fick extra energi av ett snöigt VITT Sverige? Här är det också en hel del snö och LJUST! Eller inte nu iofs, det har blivit mörkt om himmelen... :-)

2010-11-24 @ 16:40:35
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: linnea

fin blogg!

2010-11-24 @ 17:06:34
URL: http://lljn.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Mkt bra köp! :) Jaa, jag är tyvärr en av dedär sena när det gäller julklappar men fattar inte att det går så fort, hinner inte med ju! :P hehe jaa, så mycket snö är det här oxå typ tror jag. Jaa, det gick bra med skottningen och AF! Trevlig kväll nu! :) Kramar!

2010-11-24 @ 21:16:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma-Lou

Det kan vara mörkret, det kan vara annat, absolut. Jag tycker däremot inte att du ska gå på piller direkt - utan försök först att samtala med en typ av psykolog/terapeaut etc INNAN! Det kan helt enkelt handla om att du "bara" behöver HÄVA UR dig saker och ting du/ni varit med om. Det kanske har varit för pressat att vara ute med barnen, er relation etc... Notera att jag nämner orsaker som kan ske, inte sådant ni nödvändigtvis behöver ha gått igenom! Men jag står för att jag tycker att du ska prata med någon INNAN du börjar med sk lyckopiller... Behöver du prata, så finns jag här! Vi kan byta tele och bara snacka. Det är rätt skönt att bara prata med någon man inte känner - tro mig, jag vet! :-)



Massor av kramar!

2010-11-24 @ 23:39:01
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

okidoki, jag måste verkligen börja kolla om julklappar jag med nu snart! :) Tack, min kväll var bara bra, slappade framför tv:n efter en händelserik dag! :) ha de fint...Kram!

2010-11-25 @ 08:35:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0