Svar på frågestunden.

1.Vilken är din favoritårstid

Jag gillar alla årstider mer eller mindre, men favoritårstiden är nog sommaren J


2. Vad läst du till under gymnasietiden?

ag gick barn&fritid på gymnasiet, vilket jag ångrar lite nu.


3. Skulle du ställa dig mitt i stan i endast underkläder och spela gitarr i två timmar för en miljon? haha (knäpp fråga jag vet, men kan ju inte bara ställa sånnadär lätta frågor! XD

Hahaha, vilken fråga.. hm.. jag vet faktiskt inte.. en miljon skulle ju sitta fint så jag skulle nog göra det ;-)


4. Hur många timmar sitter du framför datorn varje dag ungefär?

Det är faktiskt inte så många, oftast sitter jag bara 5-15 min per gång men det blir väl max två timmar om dagen skulle jag tro.


5. Hur kom ditt intresse bloggdesign

Ärligt talat så är jag inte sååå intresserad av det, men pysslar lite med det så bloggen blir lite mer personlig J


6. Hur kunnig är du i just design

Är inte alls så kunnig utan är självlärd ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Vilken fin header! :)

2010-11-23 @ 17:37:44
URL: http://spesiell.devote.se
Postat av: kaffehörnan

Roligt du vill vara med

Roligt och läsa

2010-11-23 @ 20:29:19
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0