Tågbanan, en favorit.

 

Medan pappsen och Izabella var iväg igår, byggde jag och Alvar en tågbana som han sedan lekte med i någon timme. Han gillar verkligen tågbanan, så den kan han sysselsätta sig med hur länge som helst. Vi hade en ganska lugn dag igår medan de andra var borta.

 

På kvällen kom de hem igen och då var det dags för Izabella att gå och lägga sig direkt. Alvar sov redan och Izabella somnade på två sekunder. Tröttisen. Jag kikade lite på lyxfällan, blir chockad  av hur människor tänker alltså. Som igår, hur i helsike kan man låna en massa pengar och åka på dyra resor när man inte har råd med det? Nej, tänk efter lite före så blir det bättre ;-)

 

Idag skulle jag ha träffat en vän för en fika, men så blir det inte. Jag ska träffa min syster och fixa en sak och sen ska vi hem till mamma en liten stund. Vad det är vi ska fixa skriver jag om senare, ifall det är så att min mamma läser bloggen ;-) En suprise med andra ord.

 

Vad ska ni hitta på denna fredag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Morning! :) Jaa,lyxfällan är ju helt crazy! Fattar inte hur de tänker... Såg en gång när mannen tjänade runt 41 i månaden men endå hade skulder. :O Man undrar ju hur det går ihop när en annna som bara tjänar runt 18 i månaden kan klara sig!! Jag ska bla. städa, hämta syrran i skolan, mer står i bloggen! ;) ha en bra dag. Kramar!

2010-11-19 @ 09:23:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: kaffehörnan

Hej feztis tjejen, de är mer killen här ha ha

Idag kommer en kompis till mig, ska fika

Oj vad spännande de låter, berätta sen annars blir de skamvrån för dig *ler

kram

2010-11-19 @ 10:11:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Madeleine

Ohhh, jag kommer ihåg att jag önskade mig en sån där flera gånger när jag var liten, men tyvärr fick jag aldrig någon.

2010-11-19 @ 11:41:00
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0