Tisdag.

Jag vet fortfarande inte varför jag är så trött hela tiden. Järnbrist?, att det blir mörkt fort?, maten? Nej, jag vet inte och de på VC kunde inte göra mig klokare i den frågan. Enligt dom är jag frisk som en nötkärna, men jag känner mig inte bra. Jag har ont i kroppen och trött som tusan hela tiden. Bläää på det.

 

Idag ska vi ner till stan och fika med några vänner, ska bli trevligt att komma ut lite ;-) Kanske får jag mer energi då också.. kan ju alltid hoppas på det! :-)

 

Vad har ni för planer för dagen då?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Att det är mörkt nu, kan ju vara en orsak. Så kallad vinterdepp. Jag blir själv lite neråt under vinterhalvåret just för att det är så mörkt, sedan blir jag pigg och glad till våren igen. Men att du är så trött att du knappt får upp ögonen trots sömn hela natten, det måste vara något annat. Det kan ju vara flera faktorer som spelar in; diet, viktminksning, praktik, järnbrist, vinterdepp...etc. Alla dessa kombinerade kan ju göra så att du blir väldigt trött, det är ju inte helt osannolikt. Försök att äta mer balanserad kost berikad med järn (blodpudding, leverpastej, lever, nötkött (oxfilé), lamm, gris, äggula, fågel, skaldjur och fisk), drick lagom med vatten per dag och minska stressen och försök att sova bra.

2010-11-23 @ 12:11:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Gött med lite fika

kram

2010-11-23 @ 13:52:55
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anniepie

Åhh så trevligt med en fika och bra sällskap! :) Precis, nu när det regnar konstant oxå så drar soffan ganska mycket! :P hehe kram!

2010-11-23 @ 15:22:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0