Torsdag.

God morgon!

Det var en väldans tidig morgon när barnen vaknade första gången, klockan visade då 04.30, fick de att somna om nån timme till innan de kom och väckte mig igen. Nu håller de vildbassingarna på att röja deras rum. Vi ska strax äta frukost och sen blir det att dra iväg till Busfabriken tror jag eller om vi är ute och leker. Sånt som märks.

Vad ska ni hitta på idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ja just det, Poseidon. Jag som igår morse hade bestämt mig för att åka själv med Z på kryssning... Fatta ångest igår kväll, haha.



Men oj, 4:30? Vad tidigt... J vaknade någonstans där också, så fick han en vällingflaska och somnade om. Jag ska försöka att få undan massor av rentvättat. Får dock ganska ont i ryggen när jag viker tvätten....men måste få undan det, har ingen plats att vika ny tvätt annars...

2010-11-04 @ 09:36:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Du hittade ju massor med snyggt ju och en hel oufit till alvar! :) Nice!! Okej, jo så brukar det ju vara på de flesta skivorna men det kostade bara 59 spänn så! :P Haha jaa, vi lyckas nästan alltid skriva samtidigt nu för tiden! XD haha Låter koj, här blir det att laga mat, tvätta bilen och ta en promenad i eftermiddag! :) ha de bra...Kramar!

2010-11-04 @ 09:43:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: ewelina cornelia

anmäl dig gärna till dagens blogg :)

2010-11-04 @ 10:16:38
URL: http://ewelinacornelia.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ja jag får va med i fler sumopix tävlingar sen när våfflan är född, så att man har jämnställd syskonskara. ;)

eller så får jag helt enkelt betala själv, men roligare o vinna ju. haha! 300 spänn liksom.

(du är förresten med i dunkentävlingen välle? du som är "svart" o allt? ;))



ugh, tidig morron, dedär du! jag steg upp vid 9.. haha.

2010-11-04 @ 11:05:50
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0