What to do?

Jag känner mig lite kluven, jag får inte missa mer av praktiken, risken finns att jag måste göra om den då och det vill jag inte, men samtidigt har jag just nu så jäkla ont så att jag bara vill gräva ner mig djupt i nåt hål där ingen kan hitta mig...typ. Vad gör man? Hur skulle ni ha gjort? Börjar visserligen 14 i morgon och det kan ju ha blivit bättre tills dess eller hur? Blää..

Hämtade barnen på dagis förut och Izabella blev arg som ett bi, hon ville inte alls gå hem, men efter mycket om och men så var vi hemma och efter en stund kom hon och gav mig en kram och sa att jag var fin i håret ;-) Min älskade lilla stumpa!

Det har faktiskt inte hänt alltför mycket idag måste jag säga. En ganska vanlig (läs trist) måndag. Ska ta och göra barnen klara för natten nu, natta dom och sen bara vara. Inte göra ett *piip* dugg! Yes, så får det bli!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

jag tycker du ska vara hemma imorgon också. jag vet att det är riktigt tufft att ha kvällspass i vården. hjar ju jobbat där i flera år! sen tycker jag att du ska vara frisk innan. annars blir det bara långdraget!

du jobbar ju sen i veckan o hela helgen så det blir nog inga problem ! sjuk har man rätt att vara!

2010-11-15 @ 20:00:06
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: vardagsprincessan

ont? nu hänger jag inte med. låter inget kul det där. Vet hur det är när man har press över sig samtidigt som man är sjuk. Krya på dig gumman. Ibland måste man ha tråkigt för att ha roligt. kram till dig..imorgon är en annan dag =)

2010-11-15 @ 20:48:57
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Jontten - en killblogg

Vad bra! VAd händer idag då?

2010-11-15 @ 21:55:13
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Ja de är svårt de där, skit att du ska må skit

Så gullig hon är

2010-11-15 @ 22:43:51
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0