:-)

Barnen på väg ut från bion.

 

Jahopp, då var kvällen här igen, eller när ni får läsa detta inlägg har det redan varit kväll ett tag. Jag har fått mig ett riktigt skrattanfall idag. Det var så att Chris (Kamele) ville lära sig svenska. Så jag sa saker på svenska som han sen skulle säga efter och något han bad mig säga var: "vill du ha något att dricka?" När han sen sa det så blev det "vill do ha hågot att drinka" haha. Som jag skrattade, alltså man måste nog höra det för att förstå det roliga ;-)

 

Hur som helst, barnen har precis lagt sig, men sover inte riktigt än. Klockan är ju inte riktigt 20 än, men de har varit ganska så trötta under hela eftermiddagen/kvällen, så jag tror de kommer somna när som helst. Min karl också för den delen hehe, han ligger och ser allmänt slö ut i soffan.

 

Ikväll blir det lugnt, ska försöka komma i säng tidigare ikväll än vad det har blivit de senaste kvällarna för i morgon står städning på schemat, så då måste man ju vara någolunda pigg så man får något gjort ;-)

 

Hoppas ni alla har haft och får en fortsatt bra kväll!


Lämna ett avtryck
Postat av: Linnea

hejsan, hur är det med dig?:)

2010-10-30 @ 22:52:14
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

yäyy städastäda. :P

du får göra ettt videoinlägg o imitera hur han sa det för ja, jag antar att man måste hört det själv. :P



imorn ska vi till min moder, ska fira min lillebror. Han ville inte ha dit oss alla till sitt nya hus, för det är för litet. Så vi blir de 12 vanliga, hos mamma istället. :P

(mormor morfar, mamma o hennes kille, o mammas 3 barn(plus 3 respektive då) och plus 2 barnbarn.



jobbigt nu? :P pöss

2010-10-30 @ 23:56:04
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: skönt att höra :) nja jag jobbar hela helgen så den är väl helt okej..

2010-10-31 @ 07:51:19
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0