Children's outfit for the day


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Så mysiga och goa kläder de har på sig idag! :) Jasså den har kommit till er oxå nu! :P Igår snöade det massor här men nu på morgonen var all snö borta, fast nu kommer det snöblandat regn ser jag! :P hehe Jag hoppas att du oxå får en bra dag nu! :) Kram!

2010-10-22 @ 09:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: vardagsprincessan

heeej vännen! jag har åkt på ryggskott och inflammation i ryggen och är beordrad vila. sjukskriven till mitten av nästa v till att börja med. lillan mår bra nu , sonen har haft lite feber i två dagar. mina söta föräldrar är här o hjälper oss. ska åka hem idag om det går för jävlar vad mycket snö vi har här! snöar heeela tiden med. hoppas ni har det kanon?! söta barnen är som vanligt. gillar din nya design här på bloggen =). kramis,..jo en sak till,..vad ska ni göra i helgen`?

2010-10-22 @ 09:29:36
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0