Drömmar!

Oj, vad jag drömmer! Fast i natt drömde jag om något mycket roligare, lite skum dröm ändå dock. I natt drömde jag att jag var tillsammans med James Hetfield och alla jag kände var sååå avundsjuka på mig haha. Jag brukar aldrig komma ihåg drömmarna två nätter i rad, men nu har jag gjort det och det betyder väl att jag inte sover så bra?

Idag är en ny dag och jag ska inte vara i skolan förrän 13. Barnen ska dock till dagis om en stund och egentligen ska jag plugga, men tänkte skjuta upp det lite och bege mig neråt stan i stället. Både jag och Izabella behöver nya skor så ska kolla om jag httar några, passa på när man är barnfri så att säga. Barnen blir ju så lätt uttråkade och gnälliga annars, så vill helst inte ha med mig dom. Ska handla hem lite grejer till middagen också och kika på presenter till Alvar. Tänk att lilleman fyller tre år snart!

Ja, men det är väl så dagen ser ut. Har ni några planer för dagen?

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

haha...det gör stoffe också!! men sen vet han att om han gör det så går det snabbare..haha..



jag drömde om att jag bodde med mitt ex och allt var precis som förr! vi bodde i vårt gamla hus osv..mardröm?? :P

2010-10-20 @ 08:16:47
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

tre åååR! oj jäklar.

var inte du typ nyss gravid enbarnsmor ey? :P inte för att jag kände dig på den tiden, men kan tänka mig att det känns så för dig nu. treee åååår liksom.

grejer som jag tykcte att jag gjorde "förra vintern" var tre år sen. Jag fattar det inte. Vad gjorde jag då förra och förrförra vintern?

näe, det går ju inte ihop sig. när man har barn så rusar tiden, det vill jag lova! för 3 år sen var jag ju varken gravid, hade träffat lasse, eller nåt sånt ens.

usch ja. fy..



vad är det för 3-4 personlighetsdrag hos honom som du beundrar?

De ska du dra fram lite extra nu hos dig själv. Eller så har du visat för MYCKET av det. svårt att avgöra, du får berätta mer om drömmen. var den uppmuntrande eller ilsk? :P

blev du peppad och sporrad? eller bara nykär och ville visa upp din trofé? :P

var drömmen ljus och luftig, eller mörk och unken? färgglad eller svart? på dagen eller natten? vad för väder? pöss

2010-10-20 @ 09:38:41
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag ska till AF snart och sen ska jag hinna laga lite mat innan! :) Jo, jag håller oxå på länge innan designen får visas, finns alltid något man vill ändra på! :P Nää, inte speciellt...Har lärt mig allt genom att prova och testa olika saker själv! ;) Hahah jag använder faktiskt photoscape och tycker det är helt okej för att bara redigera bilder osv... Photoshop skulle jag gärna vilja ha men är ju ganska dyrt att köpa har jag för mig om och så tar jag inte så mycket kort osv så räcker gott och väl med photoscape för mig! :D Skulle gärna hjälpa dig men blogg.se har ju inte samma stilmallar osv så vet inte hur man ändrar designen där...Ha de bra! :) Kramar

2010-10-20 @ 09:45:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

ja de va de:)

2010-10-20 @ 10:55:38
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Jag har drömt sjuka drömmar de senaste nätterna. Det är nog dags att ta fram drömtydarboken, haha!



Hej och tack så mycket. Jag hade jätteskoj på gårdagens event och har publicerat en hel del bilder på bloggen :-) Kram och tack igen söt.

2010-10-20 @ 11:18:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0