En tidig morgon..

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har fått sova gott i natt, själv hade jag gärnat legat kvar under mitt varma täcke ett par timmar till, men se där det går icke! Bara att kliva upp och leta fram det goda humöret. Barnen väckte mig vid halv sju. Lite väl tidigt tycker jag, men inte dom. Vi har myst till lite barnprogram och jag har försökt att vakna till liv. Har väl lyckats sisodär med det ;-)

Lär nog vakna när vi går ut i kylan om inte annat. Ska ta och fixa frukost och klä på barnen, göra ordning mig själv och sen knalla iväg mot dagis och vidare till skolan. Är inte hemma förrän strax efter 16 idag, men oroa er inte jag har ett par inlägg på gång som ni kan underhålla er med under tiden ;-)

Jag letar någon som vill göra mig sällskap på fredag när karln ska iväg, men det verkar som alla ska ut då, kan det bero på att det var löning i måndags? haha. Nåja, jag har ju barnen, men när de har somnat blir det lätt tråkigt.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. Hoppas ni alla får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Hoppas du hittar något sällskap tills dess

kram

2010-10-27 @ 07:28:05
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Feliiciijjaa

hej hej :)

fin blogg du har :D

men jag gör 10 armhävningar per person som kommenterar min blogg. Så om du vill det, så kommentera :D

Postat av: Anonym

JAG & Dante kanske kanske kan ...

2010-10-27 @ 08:18:13
Postat av: Emma-Lou

Själv har jag varit vaken sedan 06 imorse, men låg kvar i sängen till 08 eftersom barnen sov :-) Men å andra sidan är det ganska mysigt att gosa framför teven under en varm filt :-) Det brukar jag och Z göra när han är hemma från förskolan.



Fredagar är lätt att bli ensam på, speciellt när det nyligen har varit löning. Själv tänkte jag skicka ut gubben då!



Jag har förvisso inte broderat på 5 år nu, och dessförinnan var det på lågstadiet - men jag kommer än idag ihåg hur man gör :-)

2010-10-27 @ 09:23:59
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

åh låter ändå som en bra dag trots allt. Ja,..man kanske skulle tagit bloggträff till helgen då så du sluppit va ensam på kvällen då de somnat hehe. Syrran din och bebisen kanske kan komma på besök? eller ni till dom? Eller också gör du bara det som DU vill då barnen lagt sig. Det kan vara rätt skönt det med =). Jag är ju hos mina föräldrar, saknar man och barn jättemkt =(. Ha nu en fin dag...kramisar

2010-10-27 @ 10:34:30
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0