Måndagen snart över..

 

Jahapp, så var denna måndag snart över. Vad fort dagarna går. Efter att ha hämtat barnen på dagis så lekte vi en stund i lekparken, men det blåste storm, så det blev inte så långvarigt. Väl hemma tittade barnen på Snövit och de sju små dvärgarna, sen blev det lek och middag. Min pappa kom förbi efter att han slutat jobbet också, dock bara en snabb visit, men det är alltid trevligt :-) Ja, mycket mer har väl inte hänt idag.

 

Nu ligger barnen och sussar sött i sina sängar och jag ska se en film innan jag själv kryper ner i sängen. Skola i morgon, en kort dag men ska stanna kvar och plugga tillsammans med de andra. Vi är en liten grupp på 5-6 stycken som brukar stanna kvar och göra uppgifterna tillsammans.

 

Hoppas ni alla får en bra kväll!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad rak i ryggen Izabella sitter, inte van att se sådant?! :-) Jättebra ju.



Japps, det var en trevlig dag på ÖF :-)



Haha, ja, han är ju lite större nu, inte lika pluttig längre.

2010-10-04 @ 20:18:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

plugga var det ja. ska jag med göra nu, måste käka med bara.. :)

2010-10-05 @ 14:10:42
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0