Mysfredag!

Min söta lilla flicka!

 

Har inte fått något samtal än från Izabellas, kompis föräldrar så jag antar att det går bra och att hon sköter sig där borta ;-)

 

I skolan såg vi på Patch Adams, en film baserad på en verklig händelse. Jag hade sett lite av den innan och den är väldigt bra. Den borde ni se. Filmen har mycket glädje, lite sorg och en del humor i sig. Huvudpersonen spelas av Robin Williams, som sagt den borde ni se om ni inte redan har gjort det! Till filmen bjöds det på morotskaka, bullar, olika sorters kakor, chips och choklad. Tror ni vi behövde äta lunch efteråt? haha. Det var några i klassen som hade ordnat med det, efter filmen fick vi sitta i grupper och diskutera den och svara på en del frågor. Det var vår sista Etik lektion då nästa lektion består av att sammanfatta kursen + betygsamtal för de som vill. Tänk att det har gått så fort och att den här terminen snart är slut! Lite skrämmande faktiskt.

 

Nu ska jag ta och vila lite, blev ont om sömn inatt så är lite seg i huvudet. Sen kommer karln och barnen hem strax efter två och då blir det inte så mycket vila. Ikväll blir det Idol och mys med mina älsklingar, vad ska ni hitta på?

 

Nu kan man även göra tidsinställda inlägg här på bloggen, så har gjort ett som kommer senare ikväll..om allt funkar som det ska :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jo, jag håller med dig! :) Bara lite förvånande när folk hoppar av sådär tycker jag... Tidsinställda inlägg är riktigt bra ju så hoppas att det fungerar! :) Kram!

2010-10-22 @ 15:27:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: ida

vilken söt tjej! :}

2010-10-22 @ 17:27:23
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Låter som en bra dag i skolan, fast lite väl onyttig ;-) Jag tänkte faktiskt alldeles nyss på hur skrämmande det är att tiden går så snabbt. Det var ju bara någon dag sedan som det var helg? Den här hösten har sprungit iväg väldigt fort och det känns inte riktigt som att jag hänger med i svängen.



Vad kul att Izabella har en kompis att gå till. Vi känner tyvärr inte så många i Z:s ålder, så han har ingen kompis direkt. Kompisar på förskolan förstås, men det är inga vi har kontakt med utanför. Förstås så har han ju sina kusiner han umgås med... Men skönt att det verkar gå bra därborta för Izabella eftersom de inte har ringt, hehe.



2010-10-22 @ 17:53:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0