Ny frisyr.

Igår var jag och klippte mig, men vet inte riktigt vad jag ska tycka om frisyren. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Visade en bild på hur jag ville ha det på ett ungefär, men det blev inte ett dugg likt. Nu vet jag i alla fall vilket ställe jag inte ska gå till. De jag brukar gå till har blivit så dyra, men kanske är det värt pengarna för att få den frisyr man vill ha ;-) Skulle ha färgat håret igår med men så blev det inte. Barnen var alldeles för gnälliga och när de väl hade somnat var jag för trött för det. Kanske blir det att färga det idag. Vi får se.

Nu ska jag strax gå till dagis med Izabella och sen vidare till skolan. Appropå skolan så hade jag betygssamtal igår gällande Etik-kursen. Jag kommer få ett bra slutbetyg och så fick jag en massa beröm :-)

Ha en bra dag allihopa!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

trisst att du inte är nöjd!!! visa en bild så jag får se!!

2010-10-28 @ 09:47:23
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0