Sorry..

Mina mysgrabbar!

 

Igår var det verkligen ûberdålig uppdatering på bloggen. Barnen hade feber båda två. Izabella 38,2 och klagade på huvudvärk. Alvar hade 38,7 och klagade på att han hade ont i örat, de var helt slut och sov större delen av dagen. Ville inte äta något men däremot drack de en hel del, så jag var inte så orolig över det. Izabella var som vanligt på morgonen/förmiddagen och min lillebror ville ta med henne en sväng, de skulle ut och leka och sen äta på McDonalds. Jag tyckte det var jättetroligt att han ville vara med barnen eftersom de ses så sällan. Tyvärr, kom de tillbaka efter bara 40 min ungefär då Izabella var ledsen och sa att hon inte mådde bra. Det visade sig då att hon hade feber. Lite tråkigt, men det kommer ju fler dagar.

 

Idag är barnen precis som vanligt, ingen feber och röjer på i 110, men de får vara hemma ändå. En feberfri dag innan man går tillbaka till dagis. Vi ska väl ut på en promenad lite senare. Lite luft måste vi allt få.

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Härligt att barnen mår bättre idag! :) Jaa, här skiner solen så i eftermiddag ska jag vara ute hela dagen tänkte jag och fixa i trädgården! :) Ha en bra dag nu. Kramar!

2010-10-11 @ 09:39:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ja det kanske man skulle göra idag när alla är hemma.. gå ut o gå en sväng. vi är ju sjuka i stort sett hela familjen med snor o grejer, men bara lasse som har feber nu iaf. allti nåt. :/



jaaa, gööör det, den va ju ursöt. och liten! (mössan)

hälsa henne att de har gjort ett jäkligt bra jobb, för danteman va ju jättesöt! <3

2010-10-11 @ 13:19:05
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

eller har hon en egen blogg? :P

2010-10-11 @ 13:19:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0