Torsdag.

Idag var det segt att kliva upp ur sängen. Kallt och jävligt. Att det är mörkt gör inte saken bättre, man vill liksom bara ligga kvar och mysa under det varma täcket, men se där, det går inte. Barnen ville upp tiiidigt så det var ju bara att slänga på sig ett gott humör och kliva upp. Lättare sagt än gjort..

Upp kom jag i alla fall och alla morgonbestyr är avklarade. Ska strax gå till dagis med barnen och sen vidare till skolan för att plugga lite. Känner dock inte för det, men kan vara skönt att få saker gjorda.

I morgon ska Izabella följa med en dagiskompis hem efter dagis. De ska leka i ett par timmar där. Går allt bra så får de följa med varandra hem fler gånger :-) Izabella tycker nog det är lite spännande då de har tjatat om det väldigt länge och nu blir det äntligen av! Allra första gången hon går hem till en kompis utan att vi är med. Stora tjejen!

Nej, nu måste vi klä på oss och börja gå så vi kommer i tid. Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

vad spännande för henne! det är alltid så skoj när de börjar få kompisar som de kan leka med hemma också!

2010-10-21 @ 09:31:22
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Jag håller med angående plastikoperationer! :) Kanske skulle göra något om jag hade råd men det är tveksamt... Förresten när jag vaknade hade vi snö! :O Helt sjukt...Hoppas att du har en bra dag oxå! :) Kram!

2010-10-21 @ 09:38:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma-Lou

Här har vi tråkväder som vanligt och man är bara uffig, haha.



Jodå, mår helt OK, är bara jäkla trött efter allt. Han skulle ju fasta innan OP och jag sov nog itne ens tre timmar den natten + alla ggr jag vaknade upp. Han skulle äta senast vid midnatt, ha vatten 5 på morgonen, sedan dags att duscha och tvätta håret samt sätta bedövningsplåster och ge stor dos Alvedon. Eftersom J är stor i maten fick jag göda honom hela dagen innan för att han inte skulle vakna under natten för en flaska välling eller vara grymt hungrig på morgonen. Men det gick bra. Det känns skönt. Det är klart nu.



Tack för din kommentar :-)

2010-10-21 @ 09:51:46
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

börjar dagis 8? :P



ja visst var det härligt att stiga upp idag i kylan o frosten som glimmade utomhus.. hela lägenheten kändes som en isbit. faaast jag ska väl vara glad ändå då, att det inte är som hemma. (hos mama) där det kan vara 14 grader varmt i hela huset på morronen, för ingen hade eldat.

så man får va glad över det lilla. men jag frös. :/

2010-10-21 @ 10:03:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0