Trött, tröttare, tröttast!

Idag är jag verkligen supermegajättetrött! Självförvållat då jag satt uppe ganska länge. Fastnade vid xboxet där jag snackade med våra engelska vänner. Blir billigare att snacka därigenom än att ringa till varandra. Klockan drog iväg och ja.. nu är man ju lite trött dårå.

Ska lämna barnen på dagis om en stund och sen hem och sova ett par timmar till så man orkar med hela långa dagen. Karln sover fortfarande, men det kan han behöva om han ska orka gå ut ikväll. Lite senare idag ska jag träffa Jossan nere på stan. Hon ville shoppa lite nya kläder till sig själv och jag ska göra henne sällskap, sen följer hon med mig hem hit och gör mig sällskap en stund.

Blir väl Idol och mys ikväll med barnen, sen vet jag inte vad som sker. Kan ju hoppas någon rolig människa är inne på xboxlive så får man ju lite sällskap ;-)

Nu måste jag sätta fart lite här så vi blir klara innan det är dags att gå.

Ha en bra dag allihopa!

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Jaså man kan prata via xbox, de är ju perfa

Bäst o sova lite, härligt med fredagsmys

Ha de grejt

2010-10-29 @ 08:34:49
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0