En sammanfattning...


I lördags hade vi väääldigt roligt, det blev party hela natten lång, eller ja inte direkt hela natten men större delen av den ;-) Vi var först hemma hos Adde och Marie, där vi spelade musik, snackade och hade skoj. Sen bar det av utåt, först var det tänkt att vi skulle gå till Bakfickan, men vakterna där tyckte Adde var för full haha, så vi begav oss vidare till Harrys där vi kom in utan problem. Dansade och hade skoj, tappade bort varandra bland allt folk, men hittade varandra efter en stund, en lyckad kväll med andra ord.

Igår kände man ju av partykvällen, men inte så att man var bakis utan mest trött då man inte hade sovit alltför många timmar. Hämtade barnen hos mamma vid 11-tiden och begav oss bort till Vasaparken, det blev en massa lek ute i blåsten och efter några timmar begav vi oss hemåt för att äta pannkakor. Resten av gårdagen blev lugn med mycket slappande. Lite lek och bus blev det också såklart.

Idag vaknade barnen redan klockan sex, men fick de att somna om till 07.30 då var det bara att studsa upp och sätta igång med alla morgonbestyr och nu har jag precis lämnat av de på förskolan. Jag ska sätta mig och plugga en stund och så ska jag försöka hinna städa lite här hemma innan det är dags att hämta barnen igen. I eftermiddag får vi se vad som händer. Hoppas på att min syster som hade BF i lördag, vill klämma ut bebisen snart ;-) Hon hade lite känningar igår, men sånt kan ju hålla i sig i flera dagar eller också kan det gå väldigt fort, men ingen bebis i siktet än.

Lämna ett avtryck
Postat av: Amanda Rieem

haha nej jag förstår det :P men jag tyckte den "linen" passade så bra på det inlägget :p



gillar du Whitney Port?

2010-10-04 @ 10:12:38
URL: http://rieem.com
Postat av: Emma-Lou

Det är redan dags för henne, åh vad spännande. Vad snabbt tiden har gått, känns som det bara var någon månad sedan du outade att hon var gravid?! :-D



Härligt när helgen klaffar som barnfri, man behöver det också ibland. Skönt att också kunna sova på natten utan att känna detta "måste" att ta barnet som kanske kommer över till sängen.



Fast de vaknade rätt tidigt idag, hehe.



Ja, det blåser här också, riktigt ordentligt. Brr. Räcker med promenaden bort till ÖF.

2010-10-04 @ 10:26:00
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Evy

ja ja hoppas det ja med =)

2010-10-06 @ 10:47:53
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0