Var är ni?

Ni är väldigt dåliga på att lämna kommentarer ;-)

Igår nostalgi-trippade jag väldigt mycket, lyssnade på gamla låtar som fick mig att hoppa tillbaka några år. Minns så väl de gångerna jag följde med min morbror på olika "raggarfester" hur vi satt 15 pers i en bil gjord för 9. Vi besökte olika klubbar i olika städer och hade skitkul! Jag vill inte byta bort det jag har nu med det som var då, men skulle vilja kunna plocka ut alla godbitar och samtidigt behålla det som är nu! Om ni förstår vad jag menar ;-) Men minnena finns alltid hos mig och ibland får man drömma sig tillbaka lite :-)

Nu är det en ny morgon med nya tag. Skulle egentligen till skolan och plugga med min lilla grupp, men tror jag skippar det idag då jag har väldans ont i huvudet. Får plugga hemma om jag orkar. Ska lämna barnen på dagis om en stund och sen får jag gå hem och vila en liten stund så får vi se sen hur det känns.

Det här med tidsinställda inlägg funkar ju kanon, alla inlägg igår var tidsinställda.. eller nja, inte det första men dom andra ;-)

Nu ska jag inte sitta här och skriva en massa strunt, måste ta och klä på mig lite. Äta lite frukost och greja innan vi ska gå. Ha en bra dag allihopa!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Haha jaa, väskorna är ganska coola! :) Bra med tidsinställda inlägg, man sparar ju massor med tid på de! :) Önskar dig en bra dag nu oxå! Kram!

2010-10-26 @ 08:40:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Ellen

Vilken fin blogg du har!! :D

Kika gärna in på min och skriv vad du tycker, skulle bli JÄTTE glad, verkligen! Ha en bra dag.

Kram :)

2010-10-26 @ 09:27:39
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

bra med tidsinställning! älskar den funktionen! för när man har tid kan man ju skriva ett par o så räcker det om man bara läser andras resten av dagen! kanon! o tar mkt mindre tid!



minns också de där tiderna! men ibland hänger jag med på ngn crusing och leker ung igen!! det är riktigt skoj!!

2010-10-26 @ 09:35:41
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

det är alla andra, som inte kommenterar. mohaha :P

2010-10-26 @ 10:22:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hur funkar såna inlägg då?

dricker du nå kaffe nu? kanske kan bota skallebanket..

gött med att trippa bak i tiden, till ungdomsåren med röj härochdär. de festerna man knappt minns, dvs de med lite VÄL mycket röj, de ska man ju helst inte tänka på. de är ändå inga bra minnen :( haha!

jaja, nu ska jag inte va sån, man ska ju tänka på allt skoj man haft. och gå genom foton, lyssna på all gammal musik... o bara njuta lite. :P

2010-10-26 @ 10:24:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0