En lång dag..

Nu känner jag mig lite piggare, la mig efter CSI NY igår kväll och har sovit hela natten. Underbart skönt må jag säga. Jag behövde sömnen då det är första långa dagen i skolan idag. 9-16 så jag blir lite off under dagen ;-)

Efter att barnen lagt sig igår så hade vi lite mys med tända ljus. Det blir ju fort mörkt om kvällarna nu tråkigt nog. En annan tråkig sak är att regnet har kommit tillbaka, Det regnar just nu. Så länge fick solen vara här. Usch.

Nä, gott folk jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, det är lite för tidigt än för att något särskilt ska ha hänt. Ska fixa frukost och göra ordning oss innan det är dags att bege sig iväg till dagis och skola.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Så skönt det är när man har sovit gott hela natten utan att vakna osv! :) Jaa, det är mysigt när det blir lite mörkt nu om kvällarna så man kan tända ljus och regnet ja, det får gärna försvinna ett tag nu framöver. Är ganska trött på det! :P Hoppas att du oxå får en bra dag nu! :) Kram!

2010-09-21 @ 11:28:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0