God morgon!

Något suddig bild.

 

Igår var ju barnen på cirkus. De hade varit duktiga och suttit stilla hela tiden. Izabella stötte på en av sina dagisfröknar där så hon hade suttit hos henne istället för hos morfar. Tokungen, men annars hade de som sagt skött sig väldigt bra. Skönt. När de kom hem igen så var ju klockan ganska mycket så barnen somnade direkt!

 

Jag och karln hade myspys med tända ljus and stuff medan barnen var borta och efter att de kommit hem och somnat så tänkte vi spela en runda. Vi gjorde det tillsammans med ett par andra killar, saken är den att den rundan tog väääldigt lång tid och vid 01, la vi ner efter att alla hade dött ;-)

 

Idag då. Ja, idag är det ju lördag och många där ute har stora planer för dagen, inte vi dock. Vi pratade lite löst med Adde och Marie om att ta en promenad idag, men vädret ser ju inte alltför roligt ut just nu, så vi får väl se vad som sker. Kan ju bli bättre väder senare under dagen, vilket jag hoppas på!

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Åhå , var de på cirkus med morfar. Vad roligt och spåännande för dom. Håärlig hon var som satt hos dagisfröken istället :). Kul att du och karln fick lite tid för er själva också , det behöver man också. Naje,..här är inte vädret så roligt , det regnar hela tiden. Mannen och sonen ska åka och handla lite bland annat glidskydd till stegen ( ja jag vet , det låter för hemskt,haha). De kommer bli borta en stund. Jag och dottern ska vara hemma och städa (lite) och börja rensa ur huset lite. Blir väl att göra en lek av det hela med henne =). Ikväll ska vi bara mysa med en brasa i öppna spisen , någon film osv. Vad ska ni göra förutom ev promenad?

2010-09-11 @ 09:21:56
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: DONKEN

hahahaha la ner efter alla dött, vad dramatiskt det lät. hahaha :P



själv har jag just stigit upp, och blev diiiireeeekt skitförbannad. mjölken är slut, jag får ingen frukost, papper i toan, lasse gjorde scones utan att pricka ELLER skåra dem.. så de ser ut som fan, han fattade inte att han gjort fel eftersom det"står så i receptet" och jag är fortfarande hungrig för jag får fan inte äta.



nu är han iväg o köper mjölk och jag sitter här o kokar lite lätt...^^

2010-09-11 @ 09:52:25
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Vardagsprincessan

ja det är väl märkligt vad mycket skräp man samlar på sig. Jag skämtar inte när jag säger att vi lätt skulle kunna ha en egen loppis. Nu har jag rensat ur en garderob i dotterns rum dåär det bara var onödiga prylar (hon har haft en garderob i källaren innan),..rensade ur den och torkade o la in några av hennes kläder. Plockade undan för små kläder också.Tycker det är såå tråkigt men vad nöjd man blir över sig själv när det är gjort =). Hittade massa grejer i hennes "skräpgarderob" som jag inte visste jag hade.haha. Bla snygga gardiner. Så någon nytta med det är det ju helt klart =). Dottern lekte med sina dockor på sitt rum då jag var där. Hon blev glad när jag hittade bebissängkläder hon fick till sina dockor =). Jag hoppas ni får en härlig lördag tillsammans. Håller tummarna för att lilla damen bara är trött så hon inte blir sjuk nu. Förstår att de är trötta efter gårdagen. Blir en lugn dag då kanske? Fast när våra barn är trötta brukar det knappast gå att bara vara hemma för då kivas dom så då måste man nästan hitta på något annat. Ha en fin Lördag, kikar in hos dig senare. kramis

2010-09-11 @ 11:27:12
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

ja nu när jag fått mat i magen är jag gladare igen. :P

jag är lite väl bortskämd tror jag nog.

och alldeles för dåligt morgontemperament.. :/



de var rätt goda faktiskt, om än lite smått felbakta, haha :P

fick ju mjölk med sen, lidl ligger bara här nere i nästa kvarter. (avskyr den affärn, men mjölk går bra ju.. :P)

men visst fan skaru va med i tävlingen ;) haha! om inte annat, så tkr nog barnen det är roligt o pyssla lite. :P

herr lucifer kankse också vill göra nåt? födelsedagskort till sin mamma kanske? :P eller kärleksbrev till dig? <3



tävla, kan man ju allti. är ju min oskuldstävling detta, första som anordnas av MOí! :D

pössen



2010-09-11 @ 12:00:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

bra att ni hade en mysig stund ensamma igår! låter perfekt!!



vi ska på kalas senare idag. här var också kasst väder på fm men nu börjar solen kika fram

2010-09-11 @ 12:35:57
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: maria - foto fööfään !

jätte fin blogg!

2010-09-11 @ 12:54:07
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0