Hm.. passande rubrik?

Fick sluta lite tidigare idag. Hela 20 minuter tidigare än vad som stod på schemat. Kommer ha en del att plugga till nu då vi har två inlämningsuppgifter som ska in nästa vecka. Dock är det såna som man kan göra i grupp och eftersom vi slutar redan vid 12 i morgon så är vi några som har tänkt sitta kvar och göra uppgifterna tillsammans.

Vi blir lite barnlediga om en stund, i någon timme eller två då barnen ska följa med min mamma och hälsa på Jossan. Tänkte passa på och dammsuga av lite här hemma under tiden och sen blir det slappa. Det var en lång dag i skolan och man är ju inte van vid det så det tog lite på krafterna och hjärnan har arbetat mycket idag då det har varit en hel del information att ta in.

Ska ta och slänga ihop lite mat också, vet inte vad än, men något som går fort för jag orkar inte stå och laga till något som tar tid, jag är hungrig nu ju! ;-)

Hoppas ni alla har haft en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Smart idé att ta tag i grupparbetet direkt när ni ändå slutar tidigt.



SV: det är lite bättre, men känner mig fortfarande lite svag. uppdaterar väldigt löst på bloggen dessa dagar, men har lyckats klämma in ett pysselinlägg nyss ;-)

2010-09-21 @ 17:04:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Det är ju ett väldigt enkelt pyssel. Jo, har inte suttit så mycket vid datorn idag, men satte mig nyss och svarade på några kommentarer :-) Huuuhu, ibland tänker man allt på trollen ;-) Jag ser nog just nu ut som ett troll med mitt hår, samtidigt som jag sitter i min pyjamas :-Å

2010-09-21 @ 17:13:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

makaroner och nåt i micron. blir perfa, det. eller hänt-i-veckan, kan också funka. :P

ja du såg ju min tröja där i videoinlägget, lite mörkare än alvars bara :P



asså? ja jag vet, jag är så himla smygig med vilken min favoritfärg är... :P hahah! XD pöss

2010-09-21 @ 17:18:16
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

skönt o sluta lite tidigt.

ja de kommer från samma land men vi är inte biologiska systrar! det är väl ingen dum fråga heller:D

2010-09-21 @ 17:33:29
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Det låter ju bra så ni har det överstökat sen, smarta helt enkelt! ;) Ibland känner man inte för att laga mat och då blir det tyvärr skräpmat här! :P fast det händer inte speciellt ofta precis! :) Hoppas att du har en bra kväll. Kramar!

2010-09-21 @ 19:30:47
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Madde

Vad söta dom är! :D



Oj hehe, William vägde 15,1 när jag var där med honom sist, och när vi vägde honom hos hans gudfar vägde han 16kg. :P Så vi får se nu 6e oktober vad vågen visar. ;) Kommer inte ihåg hur lång William va sist men har föröskt mäta honom hemma och då är det runt 87-89cm. :P

kramar.

2010-09-21 @ 19:53:20
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Vardagsprincessan

Hej vännen. Vad skönt att ni blev barnlediga i några timmar idag/igår ( när det nu va???,,hehe). Bra att få pluggandet överstökat med en gång ,..förstår att det tar på krafterna. Det verkar gå riktigt bra för dig ju. Jadu , mat som går snabbt,..hmm,..kanske som vi brukar göra,..vi köper mix som heter korvstroganoff korv massaka (eller nåt,,hehe) och så bryner man bara korven i bitar , häåller i mixen , grädde osv , sen äår det klart. serveras med typ ris eller makaroner eller vad man nu vill ha. Och gärna en god sallad till =). Håär blir det potatis , fiskpåinnar och gräddfilssås med rivna morötter till. Det är mumma! H adet fint , ..nu ska jag duka , sen äta,..och städa lite innan IDOL. kramen

2010-09-22 @ 17:55:51
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0