look on the bright side...

Min karl visar sin konstnärliga sida ;-)

 

Det var inte kul att behöva lämna den varma gosiga sängen nu på morgonen för att inse att vi..eller jag hade sovit för länge och att det bara var 20 minuter kvar innan barnen skulle vara på dagis. Aningen stressad, men karln fick mig att ta det lugnt, för han hade tagit hand om alla morgonbestyr och skulle gå med dom bort till dagis. Nu låter det som om han aldrig gör det, men oftast är det jag som sköter den biten, medan han tar hand om andra saker. Med andra ord så sitter jag här och tar det lugnt nu.

 

Börjar inte förrän 13 idag och har gjort klart alla inlämningar, så finns inte så mycket att plugga till just nu. Skönt med lugn start på dagen, har hunnit prata lite med min pappa också. Yepp, såhär tidigt på dagen. Nej, ska inte sitta här nu utan ska se om det finns något på tv.n som man kan slappa till.

 

Hoppas ni får en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

skönt att du får en slapparmorgon. verkar som vi har fått kostnärliga män=)

2010-09-07 @ 09:51:22
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

den började rätt okej, blev sen väldigt bra när jag vann. höhö! :D



och gööööööööööööööttt o slippa göra allt på morrnen. grattis till det. :P

gha.. om man skulle ringa o söka jobbet jag vill ha? ögona går snart ihop å jag kan ju inte ringa o snörvla. ska nog vila lite först. och maila mitt cv.. igen.. :P (de blev söndertjatade av mig förra ggn jag var arbetslös.)

2010-09-07 @ 10:25:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vilken känsla han har, du får hälsa han att han e grym på rita

Har sett någon gåmg hans kunskaper om att rita, de var med bra.

Vassego, de är ju inte utan anledning att du får beröm. Roligt o ge komplimanger om man gillar de man ser.

Nej du har gjort helt rätt

kram

2010-09-07 @ 11:02:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0