Men...ÅH!

Vad gör jag vaken nu? Jo, barnen kände inte för att sova mer. Så typiskt då jag har en lång dag i skolan idag. 9-16. Fast å andra sidan hinner jag med en morgondusch, kan vara skönt då jag fryser som en gnu. Det har blivit så förbaskat kallt och mörkt. Igår kväll när jag vek all tvätt så var det redan mörkt ute och klockan var bara strax efter sju. Snart är det mörkt när man går hem från skolan. Ja, de dagar jag slutar 16 vill säga. Usch. Vill inte ha mörkt. Vill inte ha kyla. Kanske åka bort vinterhalvåret till något varmt land?

Nä, ska väl tänka lite positivt på det hela. Om det nu går. Dags för dusch och alla morgonbestyr. Slänger väl in en children´s outfit sen om de vill vara med på bild förstås.

Ha en toppen dag gott folk!

Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

morsning ja. uppe mjed tuppen minsann ;O

jag vill till spanien. jatack.

men neee, de får man inte för jag får inte flyyygaaaa....

2010-09-29 @ 15:20:28
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0