Rock n roll!

Ojsan hoppsan, råkade slumra till i soffan. Farligt att lägga sig ner när man är trötter ;-) Nåja, det var bara 10 minuter eller nåt. Nu är jag vaken igen och känner mig allmänt slö. Sen vi kom hem från skola och dagis så har vi bara hunnit med middag och lite slappande i soffan. Barnen är nog lika trötta som mig för de vill inte göra något annat än kolla på barnprogrammen nu och ja, det går väl an en stund, det är ju ändå kväller.

Lektionen idag var intressant och rolig. Lärde oss innebörden av olika etiska begrepp och så fick vi ett papper med etik frågor som vi fick diskutera i grupper. Som vanligt så spårade det ur lite ;-) En jäkla bra klass jag har hamnat i alltså. Läraren är toppen också, alltid glad och trevlig, lätt att prata med och skämtar mycket.

I morgon och fredag är vi egentligen lediga, men jag och ett par till ur klassen ska träffas och plugga lite tillsammans en stund. Får se hur det går haha. Det är ju så lätt att man kommer ifrån ämnet och pratar om allt annat, men lite ska vi nog få gjort :-)

Åh, världens bästa älskling kom och överraskade mig förut. Han har nämligen fixat en tid till mig hos Jonte i morgon, så vid 13 tiden sätter jag mig under nålarna och gör ett trumset på överarmen, bredvid gitarren om ni minns? Niceigt värre!

Nej, ska ta och göra barnen sällskap en liten stund innan det är dags att göra dom redo för sängen.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

gårdagen var helt okej men denna dag har varit bättre för har hunnit med jättemycket! :D Skönt att du får vara ledig lite och lägg gärna upp en bild på mästerverket imon om du vill! :) Nyfiken som jag är! :P hehe Ha de fint! Kramar!

2010-09-01 @ 18:38:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: kaffehörnan

Skönt o sova lite så där

Jaså gud vilken överaskning, då blir du fin

2010-09-01 @ 19:11:58
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Vardagsprincessan

åh så skoj , man blir ju nästan sugen på att plugga ju , fast uska åär jag ju redan,..hehe , fast det är räått gtt att få lön också =). Här händer inte mycket , käånner mig förkyld IGEN,..suck! Ska mysa lite med mannen nu , dottern är ju i linköping och sonen har precis somnat. Skoj med en till tattu :). Blir nog assnyggt! Ha det gott. kramar

2010-09-01 @ 20:36:24
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Etik är så intressant att diskutera, speciellt i en större grupp. Jag valde att läsa "etik och livsfrågor" på Komvux för några år sedan. Hur intressant som helst!



SV: jaaa, de där vindruvorna var väldigt goda. Kostade dessutom bara 10:-/asken på Coop :-)

2010-09-01 @ 21:56:01
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: sandra

tack så jättemycket verkligen! Den är helt perfekt, lagom helt enkelt:D tusen tack! du finns i min länklista<3

2010-09-01 @ 22:13:16
URL: http://coookies.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

SV: ja, verkligen intressant med etik - framförallt då klassen är så blandad. Så hade vi också. Jisses alltså.

2010-09-01 @ 22:26:29
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

oooj minsann! nej jag har nog inte sett gitarren än tror jag. hur många gaddar har du nu? och hur många har du sen då? :P

såntdär är beroendeframkallande säger de... :P mohaha. antar att "de" har rätt?

sen när jag skaffat alla mina barn (vetefan hur många de blir i slutändan, haha) ska jag ha deras namn o nummer, på vaden eller nåt sånt. fast jag ska måla nåt knussligt själv. helt opersonligt ska de då fan inte vara. ;)

2010-09-01 @ 23:46:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0