Fylletrattar

Jimmy, Lucifer och Martin. Adde hade gömt sig någon annanstans och jag stod som vanligt bakom kameran ;-)

 

Matchen igår slutade 0-0 den hade kunnat vara bättre, men vi hade i alla fall väldigt trevligt. Grabbarna blev dock väldigt runda om fötterna och det är tur att vägen hem är bred haha. Jag höll min nykter, drack bara en öl eftersom vi skulle hem till barnen igen. De sov ju såklart när vi kom hem, men de vaknar ju alltid så himla tidigt och dessutom ska jag på jobbintervju så vill ju inte stinka som ett gammalt alko då inte ;-) Blev dock förvånad över att karln gick upp tidigt i morse och pigg dessutom! Så som han såg ut igår kväll så trodde jag att han skulle vara en aningens bakis idag, men icke! Skönt det hehe.

 

Jag vaknade dock med en väldans värk i både huvud och nacke. Inte alls kul men har tagit en värktablett nu så får hoppas det går över. Ska som sagt på jobbintervju idag och så har jag praktik ikväll, men går det inte över tills dess så sjukskriver jag mig, kan ändå inte utföra så många sysslor med denna nackvärk! Usch!

 

Nej, nu ska jag ta och göra ordning mig lite så jag är klar när det är dags att gå.


Lämna ett avtryck
Postat av: Rebecka

Sv:

Hehe :)

Låter kul, kram

2011-04-05 @ 09:22:48
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

- så lite så ;D

2011-04-05 @ 11:30:26
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

lycka till på intervjun..

är dom gla grabbarna black army anhängare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0