Wonderful day!

Izabella, Adde och Mimmi.

 

Jisses, vilket underbart väder vi har haft idag!!! Sol, blå himmel och jättevarmt ute! Nice. Det har varit fullt upp hela dagen så därför har jag inte varit vid bloggen förrän nu.

 

Det började med att jag lämnade barnen på dagis vid 9 och sedan gick jag hem igen för att göra ordning mig lite, satt vid datorn en stund och kikade runt lite för att sedan bege mig iväg till älsklingens arbete. Hälsade på lite och snackade skit med de som jobbar där. Strax efter lunch begav vi oss iväg till Skatteverket där vi hämtade personbevis så jag kan fixa nytt leg. Gick även förbi Jonte och boka ny tid för tatuering :-) Hos Jonte satt Adde och Mimmi. Adde höll på med en ny gadd så blev att vi snackade lite skit där med innan vi begav oss hemåt för att hämta barnen på dagis.

 

Vi var ute och lekte en stund i det fina vädret innan vi knallade hem dock dröjde det inte länge förrän Adde ringde och undrade om vi ville ses en stund. Självklart ville vi det så vi begav oss ut till parken bakom vårt hus där barnen fick cykla och leka av sig. Vi fikade lite också och snackade ännu mer skit ;-) Vi var där i ca: tre timmar och då hade klockan blivit så mycket att det var dags att bege sig hemåt för att äta lite middag. Efter maten blev det en film och nu sover barnen gott i sina sängar! Med andra ord har det varit en toppen dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: sabina

Svar; Ja! jag håller med. Idag har det varit jättevarmt och man har verkligen känt solen steka mot min hud! :D

2011-04-18 @ 21:24:51
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Du får gärna lite idéer av mig

Adde funderar,nej du Mimmi dax att tänka på refrängen, sugen på en kopp kaffe *ler

Jag banade bara iväg

Dom är ej kanske ej ihop

2011-04-18 @ 21:39:53
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Johanna

Nej man vill knappt vara inne när det är så här härligt väder.... jag varit inne hela dagen nästan :(



Ja jag är eldig hela påsken sen, åker till mina föräldrar direkt efter jobbet på torsdag :)

2011-04-18 @ 21:47:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; jag har varit o grillat :) vad har du själv hittat på ? :)

2011-04-18 @ 21:51:24
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Gott me fika ute

Roligt att se bilder, brukar få inslag vad dom tänker.

2011-04-19 @ 19:39:07
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0