Dagen före dopparedagen.

Det blev visst fullt upp idag med. Men så är det väl dagen innan julafton ;-)

Kan börja med att berätta att jag och mamma hade det väldigt trevligt igår kväll. Vi var på en mysig restaurang där vi åt rödspättafilè på planka. Riktigt gott. Till det tog vi oss en varsin öl och så pratade vi om allt möjligt! Inte ofta jag umgås med mamma helt på egen hand så det var lite extra mysigt :-)

Idag skickade jag iväg Izabella med min mamma och syster, de skulle åka iväg någonstans, vart det nu var haha. Nåja, jag och Alvar har haft egentid och vi har gjort en del nödvändiga saker och så har vi hunnit leka en del med hans lego och bilar. Min gubbe har varit nere hos Jonte för att fortsätta på ryggen. (tatuering)

Nu väntar vi på att de andra ska komma hem och sen blir det middag och familjemys resten av dagen!

Hoppas ni alla har en lugn och skön dag såhär dagen före dopparedagen!

Lämna ett avtryck
Postat av: linda - en vimsig mamma

tack =) önskar er en toppen jul också =) kram

2011-12-23 @ 19:43:51
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Va skönt me lite egentid

God jul vännen

Kram

2011-12-24 @ 00:19:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0