Answers to Question Time

Om du skulle gifta dig, hur skulle ditt bröllop vara?
Jag skulle vilja ha ett medeltidsbröllop!

H&M eller Cubus?
Jag föredrar H&M

Favoritbok?
Oj, den var svår.. Måste nog bli Nattfåk, en riktigt bra bok!

Skolämne du önskar inte existerade?
Hm.. Naturkunskap

Favoritplagg?
Mina (trasiga) mysbyxor

Vill du ha fler barn?
Inte just nu, men kanske i framtiden

Har du någon kille nu?
Jupp

Hur vill du bo och vart vill du bo?
Jag är en lägenhetsmänniska, men gärna en större lägenhet i framtiden, i samma stad.

Vad händer i sommar?
Har inte planerat så långt än, men något roligt hittar vi nog på!

Hur var din drömdejt?
Jag och L var på en mysig dejt en gång med middag, bio, massage och massa mys.

Vad är du bra på och vad är du INTE bra på?
Hm.. Är väldigt bra på att passa tider då jag själv hatar att behöva vänta på folk. Det jag är mindre bra på är att formulera mig bra skriftligt.

Har du körkort?
Nej

Gillar du kläder?
Alla gillar väl kläder? Haha nej jag är inget modefreak men gillar att köpa kläder till barnen!

Vad har du för drömmar i livet?
Klara skolan, hitta ett jobb jag trivs med, skaffa körkort, större lägenhet och en långtids resa till Texas med familjen.. Det är väl mina drömmar i dagsläget.

Favoriträtt?
Är nog ganska tråkig men måste säga köttfärssås och spagetti

Lämna ett avtryck
Postat av: Saara

Veckans blogg tävling :D -> http://www.nattstad.se/FlaengeN?id=1340899

2011-02-14 @ 21:53:04
URL: http://nattstad.se/flaengen
Postat av: hanna

Haft en bra dag?:)

2011-02-14 @ 23:38:59
URL: http://phootogenic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0