I tell you this..

God morgon denna tisdag. Idag står badhuset på schemat. Ska bli kul för barnen att få hitta på något utöver det vanliga. Själv ska jag inte bada, brukar inte vara en "torris" i vanliga fall, men när det gäller pooler så är jag försiktig då jag inte tål kloret så bra. Svider i ögonen om jag får sånt vatten i dom och min hud blir extrem torr efteråt, så jag hoppar över badandet. Min mamma och lilla Dante ska med också. Jossan och Ronny håller på att flyttar så därför har mamma Dante i ett par dagar nu. Hur som haver.. ska bli kul att göra något och inte bara sitta hemma och glo.

Efter badhuset tar mamma med sig Izabella hem en stund medan jag och Alvar åker till logopeden. Tror ju inte att det är något större fel på hans tal då han pratar extremt mycket och talet blir bättre och bättre för varje dag. Däremot tycker jag att det kan vara skönt att få komma dit ändå för att få det bekräftat.. att antingen är det inget fel alls eller så kanske han behöver mer hjälp med sitt tal. Han pratar långt ifrån rent. Alla utvecklas olika that´s it!

Nu måste vi sätta fart och göra ordning oss innan vi ska iväg. Ha en bra tisdag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Roligt att ni ska till badhuset, vill också det - men har värsta skavsåret på hälen :/ Det är nog bra att ta det säkra före det osäkra vad det gäller talet och så. Alltid bra att kolla upp saken OM det nu skulle vara ett problem.



Vad skönt att det är bättre mellan er två. Bra att problem går att lösa, i alla fall för er del! :-D



Japp, middagen igår blev jättesaftig och god. Släktingen och gubben åt två stora portioner, så matlådor var bara att glömma ;-) Publicerar receptet om någon timme.



Man har nog, som du säger, inte så stort val som småbarnsförälder - när det gäller sömn och så.

2011-02-22 @ 09:47:20
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

ah , den filmen är bra :)

2011-02-22 @ 11:03:55
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0