Wednesday

Här sitter jag med mina små älsklingar, de kollar på skönheten och odjuret och äter en varsin isglass. Kallt jajamen, men lite vardagslyx behövs ibland. Vi har precis ätit middag och myser nu innan det är dags för barnen att göras i ordning för natten. I morgon bär det av till skolan, ska faktiskt bli skönt för jag gillar inte alls att bara gå hemma och glo även om man ibland blir illa tvungen.

Har lov nästa vecka, men kommer ha en del att göra ändå, så får väl se positivt på den här "sjuktiden" jag fick ju i alla fall vila upp mig lite ;-) Jahopp, nähe ska väl inte sitta här och skriva massa strunt. Myspysa lite med mina älsklingar nu innan kvällsbestyren tar fart.

Har ni haft en bra dag?

Lämna ett avtryck
Postat av: jhani

sV: gud så jobbigt! du får ta och krya på dig! Jag känner att jag själv med börjar bli lite dålig, en början på halsfluss och sedan feber... inte kul! inte nu .. fy!



Hoppas du haft en bättre dag i alla fall =)

2011-02-16 @ 19:09:20
URL: http://jhani.bloggplatsen.se
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-17 @ 09:57:37
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0