En dålig start, men bra fortsättning..

Årets första dag var igår. Den kunde ha börjat bättre faktiskt, men det gjorde den inte. Den började med att jag och L är osams som satan. Han vägrar prata med mig och jag tycker han beter sig väldigt omoget för att snart vara 30år och dessutom pappa till två barn! Jag vill inte gå in på så mycket detaljer men jag kan säga att det inte kommer bli vi igen. Inte efter alla lögner och svek som varit och att han dessutom har mage att fortsätta ljuga mig rakt upp i ansiktet trots att jag har starka bevis till motsatsen får mig bara att vilja spy på allt. Har dock bestämt mig för att 2011 ska bli ett bra år, så nu lägger jag detta bakom mig och kommer skapa ett nytt liv och en ny tillvaro tillsammans med barnen, det är vi tre mot världen nu :-) Barnen är mitt allt, min ljuspunkt mitt i allt det mörka.

Ja, förutom den dåliga starten så kom ju barnen hem igår, äntligen! Jag hade saknat dom rejält den veckan de var borta, men som sagt nu är de förlorade barnen hemma igen där de ska vara ;-) Vi får se vad vi ska hitta på idag, men något skoj blir det nog allt!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Tråkigt när sånt händer men man vet ju vad som krävs för att man ska må bra. :)

Hoppas att du och barnen kommer att ha det super hela 2011.

Kramar.

2011-01-02 @ 10:39:26
Postat av: Anniepie

Alltid trist när det blir bråk men jag instämmer med att 2011 ska bli ett bra år iaf! :D Mina förälldrar har varit skillda sedan jag var 7 år och ju äldre jag blir ju mer förstår jag att de inte passade ihop, vissa gör inte det helt enkelt så jag tror att dina barn kommer att förstå det oxå i framtiden...Kram på dig!!!

2011-01-02 @ 12:06:19
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Vardagsprincessan

Tråkigt när det inte fungerar, men känns kanske som om det är bättre ni är ifrån varandra och att ni lever på varsitt håll när det är som det är. Kanske ger år 2011 dig nya möjligheter i livet :),..kanske en ny kärlek? =). Fast har man bara barnen runt sig allt the time så är man lycklig, utan dom kan man inte leva. Barnen är ju ALLT. Man ska må bra i ett förhållande/äktenskap , annars kan det vara,..faktiskt! Man ska inte behöva ta lögner och svek gång på gång eller må dåligt. Sen kan det ju inte vara bra för barnen att ena stunden är ni tillsammans andra stunden inte osv. Tycker du gör rätt vännen! Ha ett fint år tillsammans med dina söta älskade barn. Hoppas ni får ett fint nytt år! Kramar till er

2011-01-02 @ 12:42:34
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Usch, vad tråkigt. Det är väl lite samma här och jag har inte kommit fram till någon lösning än. Hoppas att det löser sig... Kram.

2011-01-02 @ 18:25:50
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen

Vad tråkigt att höra, ingen vidare start alltså

Jag tänker på dig

kram

2011-01-02 @ 20:51:13
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mamma

Ledsen för din skull Jenny!Det är verkligen inte roligt att starta såhär! Men du verkar ha bestämt dig och då går det lättare. Det viktiga är att du tar dig tid och faktiskt är ledsen! För annars tar allt så mkt längre tid att läka.



Vad är det som har hänt? ngt med den där puckade bruden, eller??

2011-01-02 @ 22:55:16
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0