Filmtips - Wilderness

En grupp ungdomsbrottslingar får chansen att sona sina hemska brott och rehabiliteras på en öde vildmarksö som alternativ till fängelse. Sexförbrytare, mördare och våldsamma ligister buntas ihop, men snart visar det sig att ön döljer en än större fara. Ett sadistiskt och hänsynslöst spel tar sin början, där varje steg leder in i en potentiell fälla.

Filmen var bättre än jag trodde den skulle vara. En del spänning och överraskningar förekommer i filmen. Dock inte så läskig som jag trodde den skulle vara.. Tycker helt klart ni ska se den!

Glöm inte att kika in mina andra filmtips som finns under kategorin filmtips till vänster.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag tror att jag kan ha sett den där filmen, fast har inte för mig att det var ungdomar det handlade om förstås... Det var äldre... Också på en ö, sedan blev det värsta spelet utav det hela.

2011-01-14 @ 16:09:15
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Emma-Lou

Det kan vara den du menar, med fångarna. Har sett någon liknande med militärer också, hehe. Finns många liknande filmer i det spåret :-)

2011-01-14 @ 17:10:57
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Anniepie

Verkar vara en riktigt spännande och bra film ju! :) Sv: Okej, jag är oxå ganska dålig igentligen! :P Idag hörde till de bättre dagarna! :) Annars blir det en knäcka och lite vatten. haha Låter fattigt, men jag har svårt att äta på morgonen.... Ha de fint...Kramis

2011-01-14 @ 17:17:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0