I am so tired..

Ännu en dag har tagit fart. Jag brukar alltid säga att tiden springer iväg, men nu känns det som tiden står stilla. Det händer inte alltför mycket och jag har svårt att hitta på saker att underhålla barnen med. Jag är sååå trött, då de gick upp väldigt tidigt i morse. Orkeslös, det är vad jag är.

Igår hade vi besök av min pappa. Han kom bara på en snabbvisit för att lämna ett par saker vi glömde där på julaftonen, men det är alltid trevligt med lite besök :-)

Alltså känner mig lite nere idag, det beror nog på tröttheten och att jag inte orkar speciellt mycket. Det är knappt ögonen vill hålla sig uppe och barnen har bråkat en del. Känner mig helt enkelt slutkörd, redan och det är lång tid kvar på dagen. Usch.

Nej, ska väl försöka piggna till så vi kan gå ut en sväng. Bästa medicinen mot överaktiva barn!

Lämna ett avtryck
Postat av: Linnéa

Sv: Hehe, jo! Men fick en ny dvd idag då mina har algt av helt. Dock så är det ingen dosa till.. Får se hur det går :P

2011-01-05 @ 13:05:47
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Maya

Det är så jobbigt att vara jättetrött när man har världens piggaste barn, tur att man kan gå ut i alla fall! :)



Tack så mycket, det tror jag nog vi får!

2011-01-05 @ 13:46:48
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Bästa medicinen mot överaktiva barn, hehe. Helt rätt ju. Det är så typiskt att alltid glömma något hos dem man besöker på Julafton. Det är precis samma sak här. Vartenda år! :-)



Jag har också varit trött och sovit dåligt samt haft ont och varit svag. Dock ingen feber. Min mamma trodde jag hade influensa på G, men idag fick jag svaret. Den där jävla mensen alltså. Har så fruktansvärt ont att jag bara legat hela dagen typ och INGET hjälper...urk.



Hoppas att du är lite piggare och att det är bättre med er alla nu. Kram.

2011-01-05 @ 16:54:10
URL: http://www.finest.se/emma-lou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0