Its monday!

Usch, en tidig morgon blev det. Var uppe innan tuppen, kallt och mörkt är det. Jag längtar liiite till våren och sommaren nu! Jag vill ha ljusa dagar med sol och värme :-) Men det kommer...fortare än vad man tror.

Igår lekte vi med alla saker som barnen fick i sina julklappar, eftersom de varit borta en vecka så har de ju inte hunnit leka och undersöka allt ordentligt. Men igår så.. Alvar älskar tågbanegrejerna han fick och bygger med det mest hela tiden, Izabella klär ut sig till prinsessa och går omkring med sin sjungande Ariel. Nu kan jag den där låten utantill, den har liksom grävt sig in i mitt huvud efter att ha lyssnat på den en miljon gånger! Det gör mig inget eftersom jag vet hur glad Izabella är för att ha en sjungande Ariel. Det var hennes bästa julklapp och det låter så sött när hon sjunger med ;-)

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, men ska väl försöka komma ut och få oss lite luft i alla fall. En promenad eller lek någonstans återstår att se, huvudsaken är att vi kommer ut lite :-)

Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jaa, det är skönt att få komma ut lite! :) Och nu när solen skiner så får man passa på! ;) Nja inte riktigt som förr men det funkar väll om det inte finns något bättre att se på! :P Så bra, då förstår de säkert...Ha en fin dag nu. Kramis

2011-01-03 @ 11:08:07
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0