Måndag!

Det är måndag och för första gången på länge så känns det som det kommer bli en bra måndag. Jag vet egentligen inte varför den skulle bli bättre än andra dagar, men det är något inom mig som säger att det kommer bli så. Weird.. I know!

Barnen ska till dagis idag. Klockan nio börjar de och de tycker det ska bli sååå roligt att få gå till dagis och träffa sina kompisar igen! Jag förstår de. Kan inte vara roligt att vara hemma så länge som det har blivit nu då jag haft en månads jullov. En månad! Inte alla som har så långt lov.

Jag ska gå till skolan sen och registrera mig, sånt man måste göra inför terminsstarten, annars finns det inget speciellt på schemat. Ska passa på att vila lite och fixa här hemma medan barnen är borta. Sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på!

Vad ska ni göra denna måndag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jaa, jag ska bara inskaffa mig en smal pensel så jag kan slutföra tavlan! :)hihi Låter som en bra dag! :) Själv ska jag städa en garderob som ser ut som en bombnedslag! :P haha Ha de bra...Kramar

2011-01-10 @ 10:34:02
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, ja &-tecknet är en sann favorit här hemma, tycker om den så mkt då den är handgjord på beställning åt oss samt har min önskan om utformning av texten på. :-)



Hoppas ni får en fin start på veckan!

2011-01-10 @ 10:57:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: rock n roll mamma

skönt att känna att dagen kommer bli bra!! hoppas att den också blir så!!



förstår att kidsen längtar efter bus och lek=)

2011-01-10 @ 13:37:26
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0