Monday morning.

It is monday my friends..

Jag vaknade early as hell, men är ovanligt pigg måste jag säga. Vi har nu hunnit med alla morgonbestyr och barnen ser på lite barnprogram innan det är dags att gå till dagis, sen vidare till skolan för min del och plugga, plugga, plugga! Jag hoppas jag hinner bli klar med allt idag så jag slipper tänka på det mer och kan börja med de andra inlämningsuppgifterna som ska in nästa vecka. Det kommer vara mycket att göra denna termin då vi har minst en inlämningsuppgift i veckan.

Nej, kanske bäst att göra ordning sig lite innan det är dags att gå.

Hoppas ni får en bra måndag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

aha ni är ett par igen,..det gillar väl barnen med kan tänkas :).



vilken bra helg ni haft ju. riktigt mysigt =)



ni skulle till ullared snart va? det va lite dåligt ned kläder till tjejer i din o min dotters strl när vi va där tidigare i januari,..hoppas de fyllt på med lite fler kläder o snyggare.



nu ska jag vila men vi hörs tjejen...kram

2011-01-24 @ 08:27:33
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Anniepie

Det finns 14 avsnitt på säsong 2! :) Och nästa kommer den 27 tror jag i usa så efter där kan man nog se det här! :) jasså, jag har inte sett true blood faktiskt! :P Hoppas att du oxå får en bra dag nu! :) KRamis

2011-01-24 @ 08:58:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Kaffehörnan

Gomorron

Detta hinner du gallant

kram

2011-01-24 @ 09:11:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mamma

Hoppas du får det bra i skolan..här snöar det igen..fy fasen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0