Några rader om ingenting..

Jag älskar musik! Musik kan man lyssna på jämt oavsett vilket humör man är på så finns det alltid någon låt man kan lyssna på! Ni ska få en låt av mig som publiceras senare. Den är grymt bra så håll utkik så ni kan lyssna på den ;-)

Dagen har rullat på, har diskat och plockat lite. Sett lite på en film och vilat. Snart ska barnen hämtas igen och sen får vi se vad vi hittar på. De är nog ganska trötta när de kommer från dagis, så ska försöka hålla dom sysselsatta så de inte somnar!

Åh, det är sååå mycket jag skulle vilja skriva ner här men som jag inte kan. Jag vill inte blotta mig totalt. Jag tror jag ska börja skriva dagbok. Har inte gjort det sedan jag gick i lågstadiet ;-) Men kan vara skönt att få skriva av sig allt och rensa ut tankarna lite.. tankar som ligger och maler i skallen, blir inte klok på någonting.. och känslorna som spökar i mig..gaah! Nej, jag vet livet är ingen dans på rosor, men det hade inte gjort något om livet var lite lättare.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Hej svejs! :) Precis, lite lagom sådär! ;) hihi Kul att får höra några låtar som du gillar, själv har jag precis lagt ut en som jag tycker är bra! :) Att skriva dagbok är jättebra och där kan man verkligen skriva av sig med säkerhet att det bara är en själv som läser och inte andra nyfikna människor bakom skärmarna som inte erkänner att de läser ens blogg i bekantskapskretsen! :P haha Hoppas att det är bättre med lilltjejen nu, läste att hon hade slagit i hakan stackarn...Kramis!

2011-01-11 @ 14:14:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Vardagsprincessan

usch fy,..hur gick det med lilla gumman? otcäkt det där. Hoppas det gick bra,..såg inlägget om hennes fall från soffan. Tänk,..jag har också en dotter som inte lyssnar alla gånger. Ja,..man önskar att livet vore lättare och utan minsta lilla bekymmer. Tror dock att det kommer något bra ur det mesta. Eller försöker iaf intala mig det =). Vi får stötta varandra här. Det hjälper tycker jag :). Förstår att du inte kan skriva allt och då är ju en dagbok kanon. Eller skaffa en annym blogg där du kan skriva av dig om vad du vill. Jag är ju anonym men kan ändå inte skriva allt då släkt osv läser ibland. Går plugget bra? hur känns det att ha börjat igen? Hade första dagen på jobbet idag,..var segt men gick bra. Ska äta något nu,..kurrar i magen ;). Ha det gott vännen

2011-01-11 @ 17:37:53
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Madde

Jo jag vet vad du menar, fast på William räcker inte dagis för att han ska sluta trotsa. Han gör det ändå hela tiden.. Men men.



Dagbok kan ju vara en bra ide då får du ju ändå ur dig de du vill men ändå är du inte blottad för hela internet. :)



kramar.

2011-01-11 @ 18:57:15
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

hej gumman!

hur har du det?? skriv o berätta. tänker på dig!

2011-01-12 @ 22:22:17
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0