Not a good morning..

Den här morgonen var inte så rolig. Vaknade extremt tidigt efter inte alltför många timmars sömn. Barnen har hållt på och sprungit upp några gånger under natten. Alvar la sig bredvid mig och började sparka på mig. Ingen idé att ens försöka gå in med honom till hans säng för det dröjer inte länge förrän han kommer och lägger sig bredvid mig igen. En riktigt seg natt har det varit.

Morgonen har väl inte varit någon höjdare heller, barnen har bråkat en hel del både med varandra och med mig. Vägrat lyssna på vad man säger och sprungit fram och tillbaka, klättrat i soffan och hoppat omkring. Usch, ska faktiskt bli skönt att lämna av dom på dagis en stund och ja, det kan jag faktiskt säga utan att få dåligt samvete och känna att jag är en dålig mamma!

Ska lämna barnen på dagis och sen bege mig till skolan för att plugga lite. Igår satt vi där mellan 9-14 och jag blev klar med uppgifterna som ska in den här veckan, men ska fortsätta jobba med dom som ska in nästa vecka. Vill får så mycket som möjligt gjort nu så jag kan ta det lugnt i helgen och slippa tänka på massa plugg.

Hoppas ni får en bra tisdag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Skönt att plugga klart som sagt så du får en skön helg sen! :) Trist när barnen inte lyssnar, kan förstå att det kan vara lite skönt att bli av med dom då för en stund... SV: Jaa, verkligen hoppas att det blir ett bra slut iaf! ;) Jo, min kväll var lugn och skön, kollade på guldbaggegalan bla..Hoppas att du får en härlig dag nu. Kramis

2011-01-25 @ 08:15:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: issatrönnblom

Fin blogg!

Hur mår du? :)

2011-01-25 @ 10:19:26
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Mannen

Hej du

Jo jag mår bra, oj vilken natt du hade

De får bli tidig sängkväll idag

kram

2011-01-25 @ 11:11:22
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0