Söndagen 30/1-2011

Dagens middag: Potatisgratäng, lövbit och grönsaker.

 

Jag är proppmätt efter dagens middag. Känns som jag kan rulla fram nu. Det var verkligen supergott!

 

En riktig slapp söndag har det varit. Hade hoppats på att få ta igen mig lite efter gårdagens bravader men barnen ville dock annat så vi var uppe redan 05.30. Jupp, riktigt tidigt och det var knappt att jag lyckades hålla ögonen öppna. Vi låg i soffan och såg barnprogram en stund sen fick jag lite mer energi och vi åt frukost och styrde lite här hemma. Efter alla morgonbestyr åkte vi ut till Citygross och handlade lite mat. Köpte även en ny väska idag igen haha. En Betty Boop väska blev det.. har spanat på den så länge nu så tyckte det var dags att slå till ;-)

 

Förutom det så har vi inte gjort så mycket faktiskt. Alvar har byggt med sin tågbana och lekt med sin lastbil medan Izabella har målat lite i sin målarbok och klätt ut sig till prinsessa och grejat. Nu börjar det bli dags att göra barnen redo för natten. Det ska duschas, borstas tänder och läsas bok innan de kryper ner i sina sängar och det tar ju sin lilla tid.

 

Hoppas ni haft en bra söndag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Åhh va gott! :D Blev sugen på det nu!! haha okej, tell me about it. har oxå massor med väskor men inte kan man väll ha för många! ;) hihi Förresten har sett senaste avsnittet av VD nu och gash va spännande det var ju! Damon har verkligen otur med dem han verkligen tycker om...Ha en bra kväll nu! :D Kramis

2011-01-30 @ 19:55:12
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Kimmey :)

sv: Okej ^^,

Jag har inte gjort så mkt idag, lär nog inte bli så mkt mer heller. ^^,

2011-01-30 @ 19:57:23
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: Fröken M

men guuud va gott det där såg ut ! hoppas ni har en riktigt mysig kväll :) Nu blir det solsidan !

2011-01-30 @ 19:58:23
URL: http://frokenmela.se
Postat av: rock n roll mamma

skönt med en lugn söndag!! det behövs emellan varven!

Postat av: Kaffehörnan

Vilken härlig tallrik

kram

2011-01-30 @ 21:48:45
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0