Torsdag.

Mätt och glad kille.

 

Oj, det har blivit lite dålig bloggning här under gårdagen och fram tills nu. Det har sina orsaker, men idag dyker det upp några fler inlägg bland annat ett par filmtips. Fast det är ju inte så kul att skriva en massa inlägg när ni är så dåliga på att kommentera hehe. Inte alla, jag har mina trogna bloggvänner som kommenterar flera gånger om dagen...puss på er!

 

Barnen är på dagis nu och jag har sett klart en film som jag började se igår kväll. En väldigt bra film, men den skriver jag om senare ;-) Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske borde städa och greja men vet ni vad? Jag har noll lust till det. Det är så skönt att göra ingenting medan barnen är på dagis. Slappa, vila och ta tag i allt under eftermiddagen. Leka med barnen, laga mat, mysa med barnen, natta dom, plocka ordning, se en film, sova. Visst låter det spännande? haha. Men blir ändring på det när skolan börjar på måndag. Ska bli såå skönt att komma igång igen och träffa bästa klassen!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Åhh det r alltid kul med filmtips! :) Sv: Jaa, det ska bli såå kul! :) ahh, det är ju bara januari än så länge. Inte att förglömma... Tack desamma! :) Kram

2011-01-13 @ 15:10:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Terese

sv; Ah, okej ^^.

Tack :)!

2011-01-13 @ 16:26:32
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: Precis =)

2011-01-13 @ 18:00:42
URL: http://www.jennieiform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0