Vampires!

 

De senaste veckorna har innehållit mycket vampyrer. Först såg jag Twilight filmerna och helt ärligt så förstår jag inte hysterin kring dom. Det är bara första filmen som är okej, de andra är bara väldigt larviga.. men trots det känns det som att jag "måste" se de andra två filmerna som kommer under 2011-2012. Weird..

 

Sen var det Vampire Diaries som gällde, såg säsong 1 och 2 och jag ska erkänna, jag är heeelt fast! Och att Damon är fin att titta på är bara ett plus..grymt fina ögon och en grymt bra serie!

 

Eftersom jag inte har fler avsnitt att titta på så gick jag över till att se True Blood. Har snart sett klart säson 1 och just nu känns den också lite larvig, inte alls lika bra som Vampire Diaries, men samma sak där något gör att jag måste fortsätta se på det ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jaa det är såå seegt att man måste vänta på de sista avsnitten när det är som mest spännande! :P Men lovar att meddela när man kan se nästa avsnitt! :) Visst ser damon bra ut, hans ögon kan man ju drunkna i om man kollar för längé! :P haha Hoppas att du har en trevlig kväll vad du än hittar på! :) Kramis

2011-01-24 @ 20:45:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Madde

Haha jag är helt ståld på allt som har med vampyrer att göra. jag vill ha mer mer mer. :P

Kram.

2011-01-24 @ 21:47:35
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Så skönt dom är inne redan, är de snabbe girl

kram

2011-01-24 @ 21:56:56
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mamma

haha..du kommer älska twilight snart! läs öckerna. dom är bättre. film nr 2 new moon tycker även jag är seg som tusan! men jag tror de nya kommer bli riktigt bra!! mer spänning och action! det roliga är att jag såg att de skriver att dom är skräck-filmer på filmfodralet (gene) det stämmer inte!! mer romatik/drama..



Jag kollar inte på twilight längre..mest på dokumentärer om andra världskriget och Hitler. Vilken fashinerade person_! att få så många att lyda på så kort tid..men fy faan för hans sätt att se på judar! som dessutom uppfostrade honom...

Postat av: tessan

åh jag tycker true blood är skitbra!



de andra bojkottar ja dock..

gillar inte vampyrfilmer o serierannars..så dåliga brukar d va

2011-01-26 @ 21:09:57
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Doc

Är det kanske lite som sår som gör ont när man petar men det går inte att låta bli?

2011-01-28 @ 05:00:05
Postat av: Dr Feelgood

Hej!

Japp,det var jag. Tack för gratulationerna!

2011-01-30 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0