A long, long day..

Usch, idag har det varit en lång dag och jag är såå trött just nu, men än finns det ingen tid för sova. Måste bli klar med all jäkla tvätt först och så måste jag vänta på att min dotter behagar sova. Hon vill inte riktigt det ännu, men snart så :-)

Slutade praktiken vid 14 idag, det var ganska skönt för idag har jag varit riktigt seg. Hämtade barnen efter det och började med tvätten när vi kom hem, sen åkte jag och Izabella till min mamma där vi fick supergod mat och så pluggade jag lite med min mammas hjälp. Därav har det inte blivit något bloggande förrän nu.

Ska fortsätta plugga i morgon så jag kan stryka ännu en enhet på listan, jobbar kväll imorgon och börjar inte förrän 16..skönt och har jag tur så hinner jag vila lite under dagen också :-)

Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mycket mer, ska svara på era kommentarer nu, hoppas ni alla har haft en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Clara

sv: Tack !:D. Hoppas du hinner vila dig lite ! :D

2011-03-23 @ 20:25:50
URL: http://chaneeeel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas tösen behagat somna nu :)

2011-03-23 @ 20:28:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anniepiie

Gutta att du får vara ledig lite idag då när du gjorde så mkt igår! Man behöver ju varava ner lite ibland! ;) SV: haha jaa, det tror jag med!^^

Jaa, verkligen! Läste att nästa episod kommer den 7 april så är visst ett tag kvar! :P Okej, då förstår jag att du inte kikar på det om du inte har något intresse för de! :) ha en bra dag nu! kram

2011-03-24 @ 08:32:39
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0