What a wonderful day!

Åh, idag har det varit en grymt härlig dag, allt har gått som jag velat utom i morse dårå då jag försov mig. Trots att jag försov mig så kom jag endast ett par minuter sent till praktiken.

Jag antar att ni är nyfikna på hur det gick på halvtidsbedömningen? Kan tala om för er att det gick kanon, bättre än väntat faktiskt! Min handledare på praktiken tycker att jag redan nu har uppfyllt de flesta av målen som man ska uppnå under praktiktiden. Fick även ett stort + i kanten för att jag frågar vad/hur de boende vill ha det och att jag verkligen lyssnar på dom. Min handledare sa också att om jag fortsätter såhär så kommer hon inte ha något att invända. Hon sa faktiskt inget negativt alls. :-)

Inte nog med all den fina berömen, min lärare hade även med sig ett av arbeterna som jag skickat in och fick godkänt med massa +++ och beröm i kanterna! Alltså kan man få mera positiva kickar på samma dag?! Känner mig såå glad och så lättnad.. för nu har jag ju ett arbete mindre att oroa mig över :-)

Själva dagen på praktiken har varit väldigt soft måste jag säga. Efter alla morgonbestyr och frukost för de boende och frukostrast för personalen så begav vi oss ut på en promenad med de boende och efter att min lärare varit på besök så åkte jag, min handledare och en annan i personalen ut till ICA-Maxi där vi handlade grejer till festen som vi ska ha för de boende på fredag. Berättar mer om den då. Är så glad att jag hamnat på ett så bra ställe, de månar verkligen om de boende och hittar på saker med dom så att de får behålla den sociala biten, för den är faktiskt viktig även om man är gammal och/eller sjuk!

Nej, nu har jag nog skrivit tillräckligt mycket om min dag! En kanondag med andra ord. På bilden ser ni min jobboutfit hehe. Eller ja, överdelen i alla fall. Byxorna är i samma färg. Ska ta och tvätta den i morgon då jag ändå har tvättstugan. Hoppas ni haft en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Låter som en härlig dag!! :) Förstår du är glad =)



Ja, det är dme som får mig tro på evig kärlek :)

2011-03-30 @ 22:11:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: natta

fin blogg!:D vad gör du?

2011-03-31 @ 09:49:19
URL: http://nataliemelander.blogg.se/
Postat av: Anniepiie

Heej! :D NU kan jag publicera inläggen igen, blogg har ju strulat! :P Åhh grattis till ditt fina omdörmme, duktig du är! SV: Precis, nu kan du läsa om vad jag tyckte om filmen! :) ha en bra dag. Kram

2011-03-31 @ 09:55:54
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

grattis! fasen vad skoj!!!

Postat av: Rebecka

Sv:

Härligt :)

Jag är också riktigt trött, men innan jag ska gå och lägga mig blir det film :p

2011-04-01 @ 21:11:04
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0