Torsdag!

Vet inte vad det är med mig, men hela veckan har jag varit så sjukt trött även om jag har somnat hyffsat tidigt på kvällarna så är jag helt slut under dagarna. Kanske beror det på att det är höst och man dras ner i mörkret? Aja, får hoppas jag blir piggare snart för det är ju inget kul att gå runt och vara trött hela tiden!


Igår pluggade jag en hel del och fick in hela fyra arbeten och just nu ligger jag på VG i alla kurser vilket känns väldigt skönt! Funderar på att ge mig på MVG i psykiatri då det bara är en MVG uppgift i hela den kursen, men samtidigt är det en ganska svår och stor uppgift så får se vad jag bestämmer mig för. Vi ska även ha fem veckors praktik snart, ska bli skoj!

Nu ska jag ta och göra ordning mig lite, måste ner till banken och sätta in lite pengar. Våra sparbössor är fulla så måste tömma dom hihi.

Hoppas ni får en bra torsdag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

vad bra! Pengar som växer, det gillas. hahah! :D

du får tända massa ljus hemma, så du blir piggare fastän det är mörkare.

Vad bra att du är nöjd. :D wihooo! då har jag lyckats! :D



och SKITBRA om du ger dig på MVG uppgiften. Du klarar det! Jag vet det!



pöss!

2011-10-13 @ 10:54:58
Postat av: DONKEN

det var från mig.. vetvfan varför adressen försvann.

2011-10-13 @ 10:55:22
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

haha ja precis! oh allt bra idag ?...kram

2011-10-13 @ 12:26:43
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Kashaya

Jobbigt att gå runt och vara trött hela dagarna men känns som det är rätt vanligt så här års...



Klart du ska testa göra MVG uppgiften blir det för jobbigt så får du väl strunta i den men försöka skadar aldrig.

2011-10-13 @ 13:22:04
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: anniepiie

Klart att du ska satsa på mvg, det fixar du!! :D Bra att spara pengar! ;) ha de bra...Kramis

2011-10-13 @ 13:39:52
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0