Oj då!

Råkade somna förut och vaknade nyss. Kanske inte såå smart! Hur ska jag kunna sova i natt nu då? Hade sån jobbig huvudvärk när jag kom hem förut så jag orkade inte med någonting. Lite segt. Råkade somna i soffan och har legat lite konstigt för nu har jag ont i nacken istället. Jaja, alltid ska det vara nåt!

Idag handlade lektionen i skolan om kriminalitet, väldigt intressant måste jag säga. Vi fick se en film om missbruk och hemlösa som avslut på lektionen och helt ärligt så tyckte jag att den filmen/dokumentären var heltråkig. Den gav liksom inget mer än det man redan ser på gatorna.

Nej, nu ska jag se en film eller läsa lite och försöka bli trött igen så jag kan sova :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: anniepiie

hoppas att du kan sova sen, själv är jag ganska trött nu så ska snart gåoch lägga mig! :P SV: precis, låter riktigt bra. har du sett filmerna pojken i randig pyjamas eller pianisten?? isf rekommenderar jag dom, så himla bra. oj, jaa innan där vill man ju helst inte gå ut! :P hehe Kram

2011-09-22 @ 22:46:25
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Dom får hitta ny bättre film

Ha en kalasfredag fina du

2011-09-23 @ 09:23:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0