Dela med er av kärleken...

 

Det här med kärlek är inte alltid lätt. Det finns så många olika sorters kärlekar. Kärleken mellan föräldrar och barn, kärleken mellan syskon, kärleken mellan vänner, kärleken mellan par osv. Ibland är man riktigt kär, ibland är man olyckligt kär och ibland är man kär i kärleken. När är man kär på riktigt? Hur vet man det? Vad har ni, mina kära läsare för tankar kring kärlek?

 

Jag och min sambo har varit ett par, i med- och motgångar, under 10 år. Ibland känns det hopplöst och att vi bara glider omkring här hemma utan att riktigt se varandra, ibland är det som vi är nykära igen och bara har ögon för varandra. Det är svårt att hålla en jämn balans men oftast har vi det jättebra tillsammans och vi är kärare än någonsin, men ibland hamnar man i svackor och allt känns botten. Att vi ändå har hållt ihop i 10 år måste ju betyda att vår kärlek till varandra är stark och att den är svår att bryta ner hur mycket än ANDRA vill och försöker med det.

 

Aja, det var bara lite tankar om det här med kärlek. Men jag skulle bli väldigt glad om ni ville dela med er av era kärlekshistorier både fina och mindre fina. Tänkte nämligen välja ut en av era historier och publicera här samt länka till er blogg såklart. Så kom igen nu dela med er!


Lämna ett avtryck
Postat av: ♡ malinpalins.se ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

svar: har inte gjort så mkt, du då?

2012-06-12 @ 18:15:51
URL: http://malinpalins.se/
Postat av: Johanna

Jag skall hälsa på goda vänner och träffa lite bloggvänner :)

2012-06-12 @ 19:33:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh kärlek är så fint om man hittat rätt person. Än så länge är jag kär i min i alla fall, men visst, ibland vissa dagar så kan man sitta och undra "blir det bara såhär vi ska leva våra liv"..

2012-06-13 @ 12:49:52
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Vad kul att ni varit tillsammans så länge.=) Jag och min man har varit ett par i 11 år, gifta i 4 år i sommar.

2012-06-13 @ 22:01:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Emma

Ni passar bra ihop och vad vore kärlek utan motgångar?! Då lär man sig aldrig uppskatta det som är bra!!! Glöm inte det!
Andra människor är bittra och avundsjuka om dom vill förstöra! För en dag eller två kanske dom lyckas för man är ledsen och förbannad men i det långa loppet förlorar dom ändå, för kärleken över vinner allt!
kram på dig min fina!

2012-06-25 @ 17:07:07
URL: http://www.mondoblog.se/deluxe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0