Vart tog det fina vädret vägen?

Det var mindre kul att vakna upp och inse att det är kallt och regnar ute! Här har man blivit bortskämd med sol och värme ett par veckor och sen det här.. Hoppas verrkligen att solen och värmen kommer tillbaka snart för det här är inget kul. Nåja, idag blir det ett besök hos tandläkaren för Alvars del och sen får vi se vad vi ska hitta på.

Det blir en tidig kväll kan jag säga redan nu. Ska nämligen till Ullared i morgon och ska vara hos mamma 04.15 för att sedan gå vidare mot bussen som åker 05.00 härifrån. Min syster och en kompis till mamma + hennes dotter ska också med. Ska bli väldigt trevligt och roligt att komma iväg lite på egen hand :-)

Vinkade nyss hej då till karln som åkte till jobbet. Eller ja, de skulle ner till kontoret för att se vad nästa projekt blir för dom att jobba med. Men förhoppningsvis blir det dagtid nu så jag slipper vara ensam om nätterna ;-)

Nej, nu ska jag inte babbla mer utan ta och göra oss redo för dagen.

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

skönt att de blir dagtid för han

Jag kan inte heller varje kväll vagga dig med sång

Min röst sliter jag ut haha jag försöker så klart för din skull, du är ju en fin girl

2012-06-01 @ 08:09:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patricia♡

Detsamma:) Önskar att det var bättre väder bara:/

2012-06-01 @ 08:17:57
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Håller tummarna att din kille får dagjobb så ni får mer tid =)

HOppas de gick bra hos tandis?



Ja en del vaknade ju upp med snö i sverige. Här är det kallt och blåsigt. Men solen har iaf visat sig =)

2012-06-01 @ 12:00:54
URL: http://elefantnytt.se
Postat av: Isacs Mamma

Tack så jätte mycket söta du!



Tvätt blir det i dag men de gör inget :P

Härligt att höra!

jo tack de kunde fått vara lite sol ju :)

2012-06-01 @ 12:34:40
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0